Noissa kaikissa ei ole ajoitusmerkkejä lainkaan. Pitäis löytyä vauhtipyörästäkin, jos on löytyäkseen.
Itse otin viimeksi omasta LT:stä 1-pytyn suuttimen irti ja kaadoin naftaa reiän täyteen.
Sitten vaan kampiakselia varovasti pyörittelemällä hakee korkeimman kohdan nestepinnasta,
niin siinä on YKK paikallaan. Kannattaa Heti napauttaa toi YKK:n merkki, jotta nokan ja pumpun ajoitus käy sen kummemmin nutaamatta.
Nokka-akselin ja syöttöpumpun hihnapyörät on vaan kartiokiinnitteisiä, eli niissä ei ole kiilaa lainkaan.
Akselin päästä vaan pultti vähän löysälle ja sit kampeaa/kopauttaa kevyesti, niin ratas lähtee pyörimään ja on helposti ajoitukset säädettävissä.
Pumppu on aika passelisti 0.9 - 1.0mm:n ennakolla, ainakin noissa turbollisissa koneissa.
Edittiä senverran, että kannattaa sit samantein vaihtaa kaikki stefat hihnapyörien taakse. Ei ole enää iso homma kokonaisuuteen nähden.
Noi on kaikki järjestään sellaisia rasvaruiskuja, että siinä menee äkkiä uudet remmit pilalle.
Viimeksi muokannut Kartse1 : 13.11.2010 21:45
|