Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 31.10.2010, 19:34
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mhk Näytä viesti
Vähän arveluttaa virran riittävyys tuolla mekaanisella kun kuluttajia tulee lisää työvalot ja auran pumppu.
Onnea vaan.

Eilen kun illalla ajeltiin niin sähkölaitteita oli päällä seuraavasti: työvalot noin 7a, kylmälaukku noin 4a, lähivalot noin 9a. Eli yhteensä sellainen 20 ampeeria plus lämppärin moottori ja välillä lisäpitkät 7a. Ei siinä paljon voltit yli 12.5 menneet niiden tuntien aikana, ei vaikka parkissa pidin välillä 1500rpm koneessa ja vähiä valoja että ois edes jotain ladannu.

Kaikista hassuinta musta on että jos auto on parkissa edes muutaman tunnin vaikka parkit päällä, niin sen jälkeen saa ajaa tunnin maantietä/kierroksilla ennenkun voltit taas nousevat järkevälle tasolle (=14 nurkille). Kun mä olen tottunu noiden Boschien kanssa siihen että vaikka ois kuin tyhjä akku niin ainakin kierroksilla pitäisi voltteja olla reilusti samantien eikä vasta sitten joskus kun akku alkaa olla täynnä.

Yks 90a Boschilainen olis nurkissa, kai se on ruvetta tutkimaan asiaa. Kellään mitään esimerkkiratkaisuja toisen laturin laittamisesta niin että vanha jätetään edelleen jauhamaan alipainetta?
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten