Välyksiä mulla ei oo sulle nyt tähän hätään heittää, mut voin kattoa jos löydän sj410 lockrightin ohjeläpyskän jostain. Toimiiko tuo lukko pukilla renkaita pyöritellessä ihan oikein?
Eli vaihde päällä, takaakseli pukeilla, pyöräytä toinen rengas käsin välyksiensä äärilaitaan. Nyt pitäis olla kaveri joka kokeilee pyörittää toisen puolen rengasta. Toisinpäin pitää pyöriä, toiseen suuntaan pitää lukon hyppiä yli (kuuluu pieni naksutus perän sisältä). Nämä kumpaankiin suuntaan kokeillen ja molemmilla pyörillä.
Jos renkaat on erikokoiset niin saattaa aiheuttaa kummia lukon ylihyppyjä.
Tuo lukkohan toimii niin että aina on perä lukossa, paitsi sitten kun jompaa kumpaa pyörää pyörittää ulkopuolinen voima lujempaa kun mitä perämurikka pyörii niin sitten päästää sen puolen pyörimään vapaasti.
Mutkaan ajettaessa sisäkurvin pyörä vetää ja ulkokurvin puoli pyörii vapaasti.
|