Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 21.10.2010, 14:20
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Jaahas, jonkin näköinen kikkare tuli näjemmä ostettua..onkohan tuo nyt sitä 46-heimoa, vai mikä se oli.

Mutta mutta, kunhan ruostees siivoomisen aloittaa niin jotain piristystä tarviais...eli:

1. flätpedi, minimi mitat...jotta katsastuksessa hyväksytään..?
1.1 paljos runkoa saa sitten lyhentää...jotta katsastuksessa hyväksytään?
1.2 tarvinneeko millaista alleajo suojaa tommoonen 83vm...jotta katsastuksessa hyväksytään?

2. Lehtijouset vex, rangen jakareissa riittänee akselimassa molemmissa päissä?
2.1 Minkäs moinen kierre on kiva edessä?
2.2 Minkäs moinen kierre on kiva takana?

3. Turbotus, millä ahtimella(siis joo, olen lukenut juttua Pajeron turbon laitosta)? Jos ja kun nälkä joskus kasvaa ja konetta pitäisi päivittää johonkin suuntaan, kävisi sitten mahdollisesti jo hankittu hyrrä seuraavaan versioon...olisko se sit se EVO II

4. koolerin mitat, eli kuinka ison saa kohtuudella survottua keulille, silla aijatuksella että siellä on jokin kiinan vinssi...eikä etuylitystä ole tarkoitus tarpeettomasti kasvattaa...

5. Kestääkö pikku akselit kohtuutonta kuormitusta 35" kumeilla, vaiko pitääkö suoraan päivittää isommat akselit Toikin on vähän niitä EVO II juttuja...


Viimeksi muokannut Lehis : 21.10.2010 14:23
Vastaa lainaten