itellä pysyy sj pystyssä varsin hyvin soallakin, eikä se kaatunu ole vieläkään vaikka laitoin soan lisäksi OMEn korottavat jouset.
Mielestäni soalla saapi lisää joustoa, helmojen ja perän alle kivasti maavaraa, jousipakat pois akselin alta haittaamasta etenemistä.
Higsteer tarkoittaa tätä,
http://puresuzuki.com/hi_steer_system.htm
käytännössä:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...a+panssari.JPG
vakiona näyttää tältä, eli varret kiinni jousissa:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...a/PA170004.JPG
ensimmäinen versio traction barista:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Uudet/Su...8/PB080080.JPG
Nyt on tollanen kotelo malliseks kantattu versio, joka kestää.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...anin+kulma.jpg
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Uudet/Su...onbar+evo2.jpg
tässä myös pieni video mihin tuolla tractionbarilla pyritään, eli estämään jousien kiertymistä S mutkalle, ja sitä myötä särki.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Uudet/Su...tractionii.wmv
Ja kyllä käsittääkseni asiallisesti tehdyn soan saapi leimaan, takanahan se on helppo tehdä kartaania jatkaa perän puolelta tuollaisella lätkällä, ettei jää lyhyeksi. Ja katsoo perän asennon niin että perästä lähtevä kartaani on oikeassa linjassa, eli vähän yläviistoon.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...ractionbar.jpg
Edessä joudutkin tekeen enempi jos oikein vimpan päälle tehet, eli leikkaat akselin päädyt irti ja käännät asennon sellaiseksi että olkatappilinja on pystyssä, tai sitten jätät akselin samaan asentoon ja kärsit kartaanin huonosta kulmasta.
Takana toi kemppilukko vielä menee, jos et palalukko laita, taitaa 400€ irrota moinen. Niin SJ410 kuin SJ413. Eteen en laittaisi keula hakee aikalailla joka mäessä, ja vaikeuttaa toki kääntämistä.
Välityksinä on itselläni kait calminin 6.5 sarja, ja on todella hyvä. Suosittelen, vaikkakin maksaa sen noin 200€ enempi kuin kotimainen joka sekin on kyllä ihan toimiva.
JA TUOSTA AUTOSTA MUIA VAIHTOEHTOJA EI OLE KUIN SUZUKI
Täältä näät omia rojekti kuviani:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road/
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Uudet/