Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 13.09.2010, 18:36
Pex:n Avatar
Pex Pex ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Sutilähdöt ei ole kyllä kovinkaan tieteellistä tutkimusta.
juu..konstit on monet

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
ABS varmasti ilmoittelee itsestään kun pölkkyjen päällä ajelee, kaikki pyörät eivät varmastikaan pyöri samaa vauhtia! Eli normaalia.
näin vähän arveltiinkin kun häipyi tuo valo kun lähti ajamaan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
4Runnerissa on takaveto, nopea ja hidas kiinteä neliveto. Takavedolla ajellessa vasen etuvetoakseli pyörittää tasauspyörästöä ympyrää, mutta oikea puoli on siitä irti (ADD) alipaineella kytkeytyvällä holkillla. Näin ollen etukardaani ei takavedolla ajellessa pyörikään vaikka autossa ei napalukkoja edessä (alunperin) ole. Napalukot asentamalla saa vetarit ja perän rauhaan takapotkulla ajellessa, jolloin säästyy ko. osat kulumiselta + menovettä muutaman (pari-kolme?) desin satkulle.
öö...siis tarkoitatko, että eteen jos laittaisin manuaaliset napalukot, jotka kytketään käsin päälle vai mitenkä?
Väännätkö vielä rautalangasta miten tuo veto sen jälkeen menisi, jos laittaa siis nuo napalukot? Vetääkö etuset sitten takavedollakin?
Kyllähän tässä riittää vielä aloittelijalle opiskeltavaa
Vastaa lainaten