Omasin aiemmin tommosen WAGO 79 (X-treme), siinä oli korin ja rungon välissä 3" ja akseli oli pakan alapuolella se oli se toiset sallitut 3" (luetaan 6"++). Jos laitat oikein lerput jouset, niin voi olla että jää todellisuudessa just siihen 3", sitten kun ajat ristiriipuntapaikkaan, niin sitä pyörää vaan tulee ja tulee ja eteneminen pääseee jatkumaan. Pitman Arm - eli tehostimen ja ohjausvarren väliin tuleva tanko olisi hyvä olla korotettua mallia, mutta kotikonstein voi ohjausvartta taivuttaa s:lle ja vahvistaa. Pitäis kelvata konttorillakin.
Kardaani täytyy jatkaa.
Suurin ongelma on saada ne ohjauskulmat semmoisiksi, että autolla voi oikeasti ajaa myös maantiellä.
Mä suunnittelin jossain vaiheessa kääntäväni etujouset niin, että riipukkeet on takana, kuten esim. Blazerissa, silloin voi riipukkeitakin pidentää hieman huolettomammin.
|