Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 22.08.2010, 21:39
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ankkuli Näytä viesti
Kantta takaisin laitettaessa survoo tietämätön tai malttamaton syöttöruuviin vastaavan säätövivun solmuun.

350tkm+ ajetut vuotavat parin haastatellun dieselikorjaamon mukaan todennäköisemmin pumpun sivuilla olevien laippojen o-renkaista, sillä kaasuakselin ja säätimen kannen tiivisteet on useimpiin jo vaihdettu.
Hyvä tietää toi särkemis-juttu. Ei vaikuttais ihan mahottomalta remontilta, mutta jos meneekin vituiks niin sitten onkin edessä kolossaalinen hajotus 20€ osista joiden asennus johti koko ajoneuvon hylkyyn. Se on kyllä varma, että pajalle en vie autoa mistä on maksettu muutamia hassuja satasia. Tähän asti kaverin kanssa remontoitu jarrut ja vaihdettu uus vaihdelaatikko yms...

Tolla mun hiluxilla on rullattu kohta 475tkm eikä oo kyllä minkää näköstä hajua mitä tolle polttoainejärjestelmälle on mahdollisesti joskus tehty. Keväällä tuli katsastuksessa savutusarvoksi 1.42, kunhan ensin irtos kaikki paskat pakosarjasta (aluksi tuli yli 6 arvot.)

Saako tota kierrosrajotinta muuten ruuvata pienemmälle katsastukseen, vai tuleeko siitä jotain kitinää jos ei kiertäis vaikka yli 4000rpm? En haluais enää kuulla uudestaan sitä 4900rpm rääkkiä
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten