Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45
Jos jätetään käsittelemättä vaihdelaatikko, ja napalukko-ongelmat, niin pajeroitten voimansiirto on melko kestävää. Käsi ylös, kuinka moni on saanut etu- tai takaperän rikki? Murroksia on varmaan joillakin mennyt. Kyllä mullakin kakkosvaihde naputtaa, mutta on silti kestänyt. Edellinen omistaja runnoi kaasu pohjassa 39.5" swamppereilla, ja etu kardaanin ristikosta varisivat neulat pois. Siinä ne vauriot sitten olivatkin.
Pajerossa on se hyvä puoli maastossa ajellessa, että kukaan ei oleta sen menevän oikeen mistään. Risukeula, eihän sillä mitään tee. Mutta kyllä sillä osaava kuski pääsee ihan mukavasti eteenpäin. Ja tälläinen osaamatonkin saa keskustelua aikaiseksi.  On tultu kyselemään, että onko akseleissa lukkoja. On siellä joku kitka perässä.  Kyselijällä oli paineilma lukot molemmassa päässä omassa autossaan.
Ei muutakuin kallistuksen vaimentimet molemmista päistä pois, rupulikumit alle, ja maastoon. Ei pajerolla tartte maastossa häpeillä, ihan rohkeasti vaan ajamaan. 
|
No jaa... Taitaa olla tasauspyöröstö omassa entinen, kun kaartaessa vedätyksessä paukkuu niin saatanasti... Silmämääräsesti ei siellä kyllä mitään vikaa ollu ja metallinsilppukin uupu ku aukasin sen... No, huomenna haetaan uutta öljyä ja kokeillaan et oisko se öljys vika...
Siis etuperään, kun kaksvetopäällä ei aiheuta ihmetykskä ollenkaa... Vaik kyllä tässä on jo alkanu merkin vaihto kiinnostaan viattomampaa, kun ei jatkuvasti jaksa kädet mustana olla kyynärpäitä myöten...