Viestiketju: Niva offi-autona.
Näytä yksittäinen viesti
  #81  
Vanha 20.08.2010, 14:56
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossavainen Näytä viesti

Mutta sen verran päivitystä nivalle on tapahtunut, eilen palo kytkin sit loppuun ja nyt ois sitten tarkoitus vaihtaa se ja samalla SE hitaampi välitteinen laatikko, jos sellaisen nyt jostain saisi hommattua.. toivottavasti edes vähän auttaisi välitysten osalta..
Välitys auttaa kytkimen kestävyyteen oleellisesti. Ota Jukkaan yhteys, sieltä niitä saa jonkinlaisella aikataululla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossavainen Näytä viesti

etuperää pitäs laskea tai sitten vaihtaa etupäähän löysemmät ja lyhkäsemmät jouset, ei tule etupää kestämään noin. ainakaan pidemmässä ajossa. elikkä liika korkea.
Täältä löytyy jouset siihen siun Nivaan eli Sunnuntaina tule Viinijärven ajoihin niin otan kiekurat matkaan. Ovat aikasen passelit tuohon rojektiin kun siulla ei ole painoa älyttömästi keulalla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossavainen Näytä viesti
Suurin ongelmahan nivan kanssa on juurikin tuo väännön olemattomuus/välitysten huonous ja osien kestävyys. Täytyy jatkaa rakentamista
Laita koneeseen lisää tehoa niin varmasti räjähtää joka kohta. Jakolaatikon välitys ja maltillinen ajotapa vähentää ongelmia ainakin minulla. Taka-akselin tukitikut ovat kulutustavaraa. Tuollaiseen metsäleluun eikun varsista päätyholkit irti ja jäykempää malmia väliin. Kylläkin rungon/perän korvakkeet irtoilevat todennäköisesti seuraavaksi...
Vastaa lainaten