Viestiketju: Niva offi-autona.
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 20.08.2010, 12:26
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Viestit: 308
Perusasetus

Morjensta vaan, multa on toi vinssin hankinta jääny,ja ihan vaan rahan takia. ei työttömänä juuri mitään ylimäärästä ostella.

Mutta sen verran päivitystä nivalle on tapahtunut, eilen palo kytkin sit loppuun ja nyt ois sitten tarkoitus vaihtaa se ja samalla SE hitaampi välitteinen laatikko, jos sellaisen nyt jostain saisi hommattua.. toivottavasti edes vähän auttaisi välitysten osalta..

etuperää pitäs laskea tai sitten vaihtaa etupäähän löysemmät ja lyhkäsemmät jouset, ei tule etupää kestämään noin. ainakaan pidemmässä ajossa. elikkä liika korkea. Jakolaatikkon kiinnitys pitäs vahvistaa/tukea, takatukivarret vahvistaa, jakolaatikolle panssari tehdä, ja moottoriin saada voimaa/vääntöä.

Suattaa mennä seuraava safari pelkästään katsonta puolelle,kun ei "keskeneräisellä" autolla viiti ajella. Suurin ongelmahan nivan kanssa on juurikin tuo väännön olemattomuus/välitysten huonous ja osien kestävyys. Täytyy jatkaa rakentamista

Vastaa lainaten