Turbon ja cuulerin,ja jos ei tule cuuleria niin turbon ja kaasuläpän välistä se mittarin lähtö,ja imusarjasta läpän alapuolelta jostain se dumpin lähtö.
Ja perusteluna että silloin kun se ahtopaine mitataan tuosta niin se näyttää sen mitä se ahti puhisee oikeasti,eikä siihen vaikuta ilman lämpötilat ym,eli se miten se cuuleri jäähdyttää.Ja jos laitat sen hukkaportin letkuun niin sitten kun hukkiksen kalvo menee puhki niin mittari rupeaakin näyttämään alakanttiin,vaikka ahtoja oisi niin perkeleesti,ja tähän lisäksi se että kun se hukkis ei aukea rupeaa mutka ahdistamaan ja menohalut hyytyy,ja samaan aikaan kun mittari näyttää liian vähän alkaa täystuho olla jo lähellä.
Eli lisää kaasua kun on se nyt ihme kun ei ahda ym...
Ja dumppi sinne siksi että kaasua nostettaessa alipaine vetää sen dumpin auki.
Yli kilon paineista ei ole hyötyä ennenkuin syöttöpumppu on säädätetty tappiinsa,eikä välttämättä vielä sittenkään.
|