Ei olisi kyllä yhtään pahitteeksi listaus akseleiden painoista ja leveykistä.. Mutta toisaalta, noita D44/D60 akseleitakin etu- ja takakäyttöön niin iso kasa eri versioita eri merkeille ja leveyksille yms. että vaikea on kaikkia listata. Ja onhan nuita 14b periäkin ollut yhdessä jos toisessa vermeessä. Puhumattakaan kaikista muista akseleista
Ihan jos lähtee vaikka D44 etu + D60 taka-akseleista Fordeissa vaikkapa liikkeelle, niin sieltä ei loppujen lopuksi montaa vuosimallia löydy missä on juuri sopivat akselit mitä on järkevä käyttää. Sama on monissa muissakin aksuloissa. Ja vielä mitkä sopii mihinkin autoon, pitäisi tietää murikan paikka (vas. / oik., tarkempi sijainti), onko valettuja osia mihin ei saa hitsattua kiinnikkeitä, yms..
..tästä sitten taas päästään siihen, että olikos se niin että Volvolaisissa on murikka jokseenkin keskellä myös etuakselissa? Se meinaan tekee akselin asentamisesta Jeepin alle astetta vaikeamman