Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.07.2010, 16:30
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j Näytä viesti
Otetaan sitten sille olut...

Löytykös tämä vika nyt sitten koodeista vai ihan sattumalta... , jos pääsit lukemaan ne koodit , niin oliko siellä että turbocharger crash? Vai arvasko ne siellä korjaamossa.

Joo , vikakoodia ei muistissa ollut . Mutta testeri kiinni ja rankalla kädellä muutamia kiihdytyksiä lämpösellä koneella ja jo ahtopaineen yläraja ylittyi > moottori safety moodiin ...

Eli olihan Metro osittain oikeessa eli välillä ahtaa ja välillä ei ! Tai oikeestaan ahtaa liikaa ...

Tällä tutulla on jonkun verran VAG_autoja takana , joten tiesi jo etukäteen käikäleet jotka voivat tuon vian aiheuttaa ...
Samainen kaveri toi myös uuden ahtopaineanturin mukanaan , osan vaihdon jälkeen auto pelasi kuin " aikoina hyvinä" .

Osaa "testattu" n. 1200 km ja edelleen toimii ...mutta maku meni kyseiseen pirssiin , ja koska auto on tehty ajettavaksi niin vaihtoonhan tuo männäviikolla meni ...

Nyt sitten ajellaa Mitsulla !!!
Otetaan olut sille ...

Viimeksi muokannut Palde : 11.07.2010 16:30 Perustelu: kirotusvirheitä korjasin
Vastaa lainaten