Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 02.07.2010, 18:55
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Non niin Skooda jälleen pihassa , ajoin koko matkan ilman mitään häiriöitä n. 50 km !!!

Autoa hakiessani poikkesin siinä pajalla asentajan juttusilla , kyselin tyhmänä että voiko tuolle turbovialle mitään .
Sano heti että jos olis oma auto , niin turbo syliin ...kliineriä ja paineilmaa ...kiineriä lisää
Onnistuu putsaamaan ahtimen aivan hyväksi , siis mikäli ja kun siivet ovat ehjät ...

Turistiin siinä paisteessa melkoinen tovi , lopuksi kaveri totesi merkkihuollon olevan merkkihuolto ...ei kuulemma järki kuulu toimenkuvaan mitenkään ...mutta osat on aina ORIGINAALIA !!! Ja nauro päälle ...

Elikkä vika on testerin mukaan seuraava : välillä ahtaa ja hetkittäin ahdot putoaa alle raja-arvon > menee vikatilaan kulkee 70 km/h.
Korjausehdotus : Ahdin tulee vaihtaa .

Onko nykyauton korjaaminen näin helppoa , töpseli kiinni tietokoneeseen ...ja vikadiagnoosin luku ja sitten koneen " arpoma" korjausehdotus ...EI helevetti ...!!! Missä on asentajan omat aivot ...???


Tää öljyn syönti homma on kanssa aivan käsittämätön homma , valmistajan mukaan kuuluukin kuluttaa öljyä ??!!!
Mullakin edellinen Skoda haukkas öljyä ja samaten 1,9 TDI Leoni , mutta ei sinne puoltalitraa enempää tarvinnu koskaan lisätä.

Toi puol´miljuunaa ajettu Toyota ei syö öljyä ollenkaan , loppu öljyn hukkuminen kun ehjäsin suodattimen jalan

Katotaan huomenissa miltä tuo VNT-ahdin oikeasti näyttää ...
Vastaa lainaten