Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 02.07.2010, 11:50
Laakiaasi Laakiaasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.05
Sijainti: Hamina, Finland.
Viestit: 272
Perusasetus

laitetaans nyt omia kokemuksia näistä vageen vessoista...

Ukolla -99 tdi passatti. ongelma oli se että kylmänä lähti käyntiin hyvin samoin kuumana mutta muutaman tunnin seisseenä ei mihinkään. nooh tutkittiin hehkut. kaikki pelaa ihan moitteitta. lisää tutkimistä ja tässä kohtaa suureksi avuksi osoittautii toi vika koodien luku laite mallia piuha 50€ ja ohjelma netistä. -> ei vikakoodeja. noh samaisella ohjelmalla näkee myöskin tuon syttyennakon ni sehän nyt olikin aivan liian myöhäisellä, vai aikaisella en muista enää. nooh tutkimaan mistä moinen.
ja syyksi paljastui lopulta se että jakoremmi venynyt jo sen verta että meni ennakko aavistuksen vituilleen.
remmillä oli ajettu n. 60 000 km. noh kyselyitä että paljos täs on remmin vaihtoväli tuli 90 000 ja 100 000 km vastauksiksi. ni satuimpa kattomaan piruuttain tosta auton omasta huolto manuskasta niin siinä taasen sanottiin että 60 000km... noh remmin vaihto ja sen jälkeen pelannut kuin junan vessa. tietty jos olis pumppuavähän kääntäny ni olis korjaantunu sillä...ennemmin sen remmin siihen vaihto jos kerran valmistaja kerran sanoo että 60 000 km ja vaihto, kyseiselle moottorityypille. Että kaippa jos sen olis merkkiliikkeeseen vienny ni siihen olis vaihettu uus kone, tasauspyörästö ja takalasi.

Toinen tapasus oli kaverin seatissa tdi sekin vedot hävis aina välillä ja siinä just oli noi hyrrän siivet juuttunu. tämäkin korjaus tuli maksamaan sen että vähän bräkliinillä ja röpöllä putsaili ja herkisteli. aikaa meni 10 min.

Et kyl on aika uskomatonta toimintaa toi merkkiliikkeitten toiminta, tosin täytyyhän se raha jostain tehdä.
Vastaa lainaten