Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.06.2010, 08:36
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nevalainen.84 Näytä viesti
Terve. Kato että on perän kiinnitys kunnossa. Mulla paukutti suikissa kardaani, ku oli u-pultit vähän löysällä ja pääs taka-akseli heilumaan ylös alas. Pamahteli välillä kesken ajon ja melkein aina, ku lähti liikkeelle. Sit palo kannen tiiviste, nii ei oo suikilla ajettu sen jälkeen.
Olikos siinä sun suitsassa sit lockright lukko taka-akselilla? Ei tuo mun mielestä ole kardaani joka paukahtelee vaan ihan on se lukko joka vapauttelee itseänsä vähän väliä ja jysähtää oikein kunnolla ja aina vaan tuolta kuskin puoilelta. Ja nyt kun miettii niin tuntuu ihan siltä että se paukuttelu on tihentynyt kun laitoin takasin traction barin, En tiedä voisko tuo siihen vaikuttaa vaan onko silkkaa yhteen sattumaa Eikä se paukuttele edes ihan koko aikaa, Jos pidempääkin matkaa ajaa niin kyl se siitä sit rauhtottuu mut tuossa kun nurkka ajoa ajelee ja joutuu kiihytteleen ja jarrutteleen jne.. niin sillon se tuntuu et paukahtelee vähän väliä ja ikkuna auki kun olen ajanu niin kyllä se ulos asti paukahtaa ihan niin että päitä kääntyy kuin ihmiset katselee että mitä se mies ammuskelee