Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru
Tuolla lohkolla plusplusplus-puol miljuunaa jo ennenku se tonne nokalle meni kuritettavaks. Ainaki mitä oli matkamittarii uskominen.
|
ja kaks vuotta ton jälkeen kuritettiin isoilla ahtopaineilla ja myöskin pakopaineita lienee ollu ainakin switserin aikakaudella.
ja garretilla ei ollu hukkaportti käytössä ku ei suostunu ahtamaan ees kiloo sen kanssa, oli bleedit ja muut härrävärkit. 1,4 ol ahtoo imusarjassa coolerin jälkeen tol garretilla ilman hukkista.
ja lisäruokaa on taijottu sen mitä talli olosuhteissa pystyy taikomaan, pumppu osiks lattialle ja maalaisjärjellä kasattuna/muokattuna
tol holsetilla mikä nyt takas tulee ni saadaan ahtoo sopivasti, eikä lopu tuotto kesken. viime talvena ku kokeilin nii 39,5" alla ku kähtee paikoiltaan pitkällä puolella niin ykkösel on max 1,8bar ja sitte ku heittää kakkosen tai kolmosen niin menee 2,2bar kello pohjaan ja jonkun sortin kiihtyvyyttä on havaittavissa

nää oli ilman cooleria nää paineet. paineethan tippuu 0,3-0,5bar isolla coolerilla...
tossa jo yks ammattimies totes et jos vanhasta diiselistä halutaan voimaa niin ruokaa pitää olla ja ilo alkaa kahesta kilosta