Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 29.05.2010, 07:57
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RalliJari Näytä viesti
http://www.marks4wd.com/vehicle-info...dera-info.html
Tosta linkistä näkyy ainaki sen verran että välitykset on Lj:ssä tiheemmät, niin lootassa ku perissä. Yhtälöön jos vielä lisää isommat renkaat niin voi Rj diesel koneella tuntua aika laiskalle, eli välityksiä joutunee viilaamaan. Sähkö, ym. muista jutuista ei hajuakaan.
juu, tässä dieselöinnissä ei ole offroadin kanssa mitään tekemistä. jos sellaiseen ryhdyn niin tää menis koneyrittäjälle pikkunäppäräksi huoltoautoksi jolla voi nippanappa viedä rasvaprässin lähemmäs konetta mutta ei missään nimessä maastoon, sellaiseen ei rj/lj sovellu muutenkaan ilman radikaaleja muutostöitä.

ja toi laiskuus dieselinä ei varmaan ole ongelma, se on vain riippuvainen moottorin apulaitteiden toimivuudesta......
Vastaa lainaten