Kemppi edessä?
Ei kuulosta oikein hyvältä, varsinkaan jos kytkettävä neliveto.
Puskee varmaan tosi kovasti, ja rohkenen epäillä että vetonivelet loppuu ennen aikojaan.
-> jos kempität tuon ja pistät taakse?
Hitsaa tasauspyörästö irrallaan, ilman lautaspyörää seuraavasti:
-Kiilaa hammaspyörät mahdollisimman kauas toisistaan esim. tampeilla ja nauloilla.
-hitsaa pieninä pätkinä hammaspyörät yhteen, kaikista 8 kohdasta vuorotellen liikaa kuumumista välttäen,
välillä jäähdytellen.(pystyykö hitsaamaan molemmilta puolilta?)
- varo hitsaamasta poskipyörän pooreja pilalle, vetari pitää sopia paikoilleen Mahdollisine c-sokkineen.
Esim bj:n puolikevennettyssä takaperässä tasauspyörästöpakettiin pitää saada keskiholkki paikoilleen c- sokkien asennuksen jälkeen, täyskevennetty sikäli helpompi
-itse en hitsannut tuota pyöräpakettia ollenkaan kuoriin, vaan pelkästään tukevasti yhteen, katukäytössä
laakerit paljon pitkäikäisempiä, sillä kaikki näkemäni "umpeenhitsaukset" ovat vääntäneet tasauspyörästön kuoret mutkalle.
-Oikealla puikolla hitsatessa lujempi kuin mig:llä, mutta kuonajäämät irrotessaan tuhoaa laakerit.
Ja itse laittaisin tosi tehokkaan magneettiroput, tai peräti irtomagneetti akseliputken pohjalle
Puuttuuko noista sinun kuvista tasauspyörästön keskitapin lukituspultti ja onhan molempien pienten tasauspyörien laakeri/shimmilevy paikallaan? (kuvasta en näe alemman pikkupyörän shimmilevyä, enpä tiedä onko sitä suikassa? ollenkaan)
|