Viestiketju: D-max tuuninkia
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 16.05.2010, 11:23
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Kiitoksia kehuista, niitä kuulee harvoin.

Keula pelaa nyt liki oikein. Tarkoittaa että kytkennät toimii ja hydrauliikka pelaa kuten pitääkin. Liki meinaa, että ilmaa on ilmeisesti vielä etusylintereissä, koska nypyttää töyssyissä vaikka paluu kuristuksen kääntää kiinni. Kuristus kyllä sulkeutuu täysin, koska keulan paine nousee ja paine jää korkeammalla joka sisäänjoustossa jos kuristus on täysin kiinni. Testasin tällä systeemillä kuristuksen toimivuuden. Avasin sitten hieman niin pystyy ajamaan, mutta nypytys vaivaa eli ilma joustaa omaa rataansa. Enkä ilmaakaan vielä täydellisesti ennenkuin saan taka sylinterit paikalleen.

Tässä kuva pari jossa keula noin miinus 5-7 senttiä ja plus 5-7 senttiä. Löysäsin etusauvoja sen verran että pääsee laskeutuun tuohon uuteen ala-asentoon. Noin 40 kiloa kun on keulan paine sylintereillä, niin on vakiokorossa. Takapäässä siis ei vielä sylintereitä, joten liikuttelin vain keulaa. Kuvat otettu juuri samalla kameran paikalla.





Sitten hieno ja viimesen päälle oleva kojetaulu, jolla mennään nyt hetkinen.


Uskon, että vierintävastus on suurempi ja siitä hyytymä ajotuntumaan tulee. Orkkis rattaisiin kun vertaisin, niin nämä on vaan 1,5 senttiä korkeammat todelliselta korkeudeltaan (nyt 750 mm), mutta kosketuspinta tiehen on 5 senttiä leveämpi (orkkiksilla 180 mm ja nyt 230 mm). No, liikkuu tuo nuillakin ja kulutus edelleen kohtuullinen, noin 8,5 litraa tienpäällä ja yli 170 huilasikin. Mittarivirhe oli 80 vauhdissa +1 km/h näyttötaulun lukemaan verrattuna.

Takasylinterit saanen paikalleen parissa viikossa ja sitten kuvia joustoista..
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!

Viimeksi muokannut Sutsu : 16.05.2010 11:37
Vastaa lainaten