Viestiketju: D-max tuuninkia
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.05.2010, 01:20
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Nyt on hyvä, ei mitää liikaa ja kokonaisuus kohdallaan.
Ei mun makuun noin littanat kumit, mutta samapa tuo. Ei kiistellä makuasioista, kukin tyylillään.

Lainaus:
Sitä ei moni ajattele ennenkuin itse huomaa, kuinka paljon rengaskoon pienikin kasvattaminen puuduttaa auton ja tekee koneesta laiskan.
Huomasin itse dramaattisen hyytymisen joskus kun vaihdoin h-autoon alkuperäisten 175/70-14 renkaiden tilalle 215/45-17 pyörät. Välitykset oli aivan liian pitkät, eikä auto kiihtynyt juuri mihinkään.
No riippuu autosta. Ite kaipailisin vieläkin pidempää välitystä maantielle Cruiseriin, vaikka nyt on renkaat sen 2" korkeammat. Kärrynvedossa nyt passelit välkät, mutta kyllä muuten maantiellä pykälä lisää tuntuis mukavalta. Henkilöautopuolelta toinen esimerkki pihasta: Versoon laitoin 215/60 kumit 205/55:sten tilalle ja se teki välityksille vain hyvää, samoin mittarivirhe lähes katosi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sutsu Näytä viesti
Hieman kampeaa mettään tiellä jossa perus kallistukset, mutta sitä se teki vakio renkainkin (ärsyttävän mersumainen ajettava siis).
Laita kuskinpuolen etufillariin camperia vähän plussalle enempi niin pitäisi mun käsityksen mukaan ehkäistä ojaan kulkeutumista.
Vastaa lainaten