Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 19.04.2010, 11:58
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Miten huollossa todetaan turbon olevan kypsä, miten ne hajoo? Ja eikö sitä voi korjata vai eikö vaan viitsitä/keritä että auto pääsee äkkiä takaisin radalle?

Transporterin turbot tykkää kovasti alkaa päästää sitä öljyä erittäin suurissa määrin joka ikiseen suuntaan, eli koneen sisään ja ulos. Turbon korjaukseen ei ainakaan sen takia ryhdytä, koska uusi turbo tulee yksinkertaisesti halvemmaksi kuin alkaa paloittelemaan vanhaa ja kaivelemaan vikaa. ja liekkö nuohin osiakaan volkkarilta saatavilla..

Toki pitää muistaa että meidän korjaamolla käyvät porterit on melkoosen rankassa ajossa, ja monesti myös suruttomasti autojaan kohtelevilla kuskeilla.
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Vastaa lainaten