Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 15.04.2010, 16:14
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Tuota enklanninkielistä sääntöä eurotrial. org sivuilta koitin tavata, niin olin ymmärtää, että Standard luokassa:

-riipukkeita saa pidentää
-jousitus saa muuttua, mikäli tyyppi (lehtijousi lehtijousena kierre kierteenä jne) ja kiinnityspisteet pysyy samana, kuin alunperin
-iskarien lukumäärä ja toiminta ja kiinnityspisteet täytyy pysyä originaalina, mutta muuten niitäkin voi muuttaa. Kaasu ja nesteiskari luokitellaan samantyyppiseksi, mutta esim säädettävät iskarit on kielletty


PS. Harraste stanuunhan kelpaa melkee sit mikä vaan ja ajavat tässä kisassa samaa rataa stanujen kanssa.


EDIT: Kilpailussa noudatetaan AKK ry:n vuoden 2010 sääntökirjassa ja internetissä julkaisemia sääntöjä, sekä tässä kilpailukutsussa mainitut, sekä mahdolliset kilpailun johdon antamia kilpailun aikaisia lisämääräyksiä.

Joten suomenkieliset ja tässä kisassa noudatettavat säännöt löydät tästä:
http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf


Toivottavasti autto??
Selvensi aika paljonkin eli toi XJ ei ole kelvollinen stanuihin, harrastestanuihin taitaa taas tulla turhan rajua kalustoo omaan autoon verrattuna...
-renkaat pitäis vaihtaa miedommalle kuviolle kun ei toi pokkeri oikein taida vastata mutikkakuvioo..
-ilmeisesti akselin ja lehtijousen välissä olevat palikat ei oo kelvolliset(?), vai onko toi verrannollinen korinkorotukseen joka kyllä sallitaan?
Vastaa lainaten