Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.04.2010, 16:41
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Se yksi Wrankkuhan tämän kaiken kitinän on alkuunpannut eikä se sinunkaan kikottimesi paino noin alhainen ole muuta kuin paperilla
Näitä valituksia lukiessa näyttää siltä että erityisesti Wrankkujen omistajilla on vaikeuksia sopeutua siihen että on säännöt joita pitää noudattaa. Autourheilussa on aina ollut tietyt säännöt joita kaikkien on pitänyt noudattaa. Tämä kaariasia on niistä yksi. Ja jos joku on sitä mieltä että näiltä palstoilta lytyy parempaa ammattitaitoa niin eikun pikaisesti yhteyttä FIA:an että korjaavat huonot kaarisäännöt ja lisäävät Wrankun kaaret kisakäyttöön sopivina.
Kannataisko nyt vain paneutua rakentamaan sääntöjenmukaiset kaaret tai jollei se huvita niin mennä tuonne Viron puolelle kisailemaan jos kerran siellä alkuperäiskaaret hyväksytään.
Ja varmuudenvuoksi huomautus että säännöissä maininta tehdaskaarien muutoskiellosta tarkoittaa kaaripajojen tiettyihin automalliin/-merkkiin luokiteltuja kisakaaria!!
No mitäs tuli nyt heitettyä? anteeksi vaan kaikkitietävä kyllä toi mun ex wranku paino 1680kg kun trukin puntarilla katottiin
Mut mites olis jos hyväksyttäis noihin suunnistus CUP kisoihin toi hydraaliohjaus koska mulla on sellanen wrankussa eli mä halun eri oikeuksia koska mulla on JEEP WRANGLER
Huom: jos jollain on kysyttävää maastoautoista niin voi varmaakin soittaa byrocratille kun kerran tietää kaikesta kaiken niin ei kulu palsta tilaa