6.2:n turbottamisesta löytyy kotimaassakin overdriven puolelta... sieltä hakua käyttämällä löytyy kyllä, lueskele vaikka Mudracer nimimerkillä huutelevan hepun kommentteja aluksi, siellä on aika hyvin vinkkejä siiihen mitä tehon kanssa tarvii tehdä...
d60+14bff yhdistelmä löytyy helpoiten k30 pick-upin alta, niissä on monesti 4.56 välitykset ja takana lukko valmiiksi, säästyy plajo rahaa, silloin tällöin on niitä palstallakin kaupan, saksasta niitä saa myös vanhoista nato pick-upeista ja ruotsista on jotkut ostaneet... hetkinen, joo, joku kauppas kanssa...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=70113 tämän auton rakentelija saattais tietää sulle akselit...
jos suolla täytyy ajaa niin kuituetulokarit, nokkapelti ja takaluukku, kiinalaiset tarvike ovet laittaa ja alkuperäiset puskurit vaihtoon, saat siitä autosta vähä edes kevyemmän kun isot akselit lisää painoa.. ja jokainen tuuma renkaan leveyttä tarkoittaa aina muutamaa pehmeää paikkaa enemmän ajamalla läpi..
laatikkoa on helppo vähän vahvistaa jos sitä tuntuu, mutta sen jäähdytys on homma numero 1, sitä on parannettava tarpeeksi isolla jäähdyttimellä.
vinssi. iso...