Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 13.03.2010, 14:37
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
2.4D "hieman" piristettynä, on aikalailla rivakkaampi kun 1.9 TD vakiona...
Tossa nyt pikkujuttuja VW merkkihuollossa havaittuna

1.9 diesel
- e i ainakaan tätä, menee koneeta öljypumpun akselin laakeri ja kone vaihtoon sen takia!
- turbot ei kestä
- ahtamatonkin löytyy ja huimalla 45kW tehoilla!

2.4 diesel (tai 2.5 myöhemmin)

- ahtimia menee kun hukkaportin kannake katkeaa
- moottorit tehottomia nyrkkipajojen jäljiltä, kun ajoitukset pielessä
- ahtamaton sikalaiska
- johtosarjavikoja enemmän ajetuissa, kun on vuotanut öljyä !!!
- öljypumppu vuotaa ja kallis korjattava!

Sitten "yleisiä" vikoja

- yläpalloniveliä alkanut viimeaikoina menemään --> kalliit vaihtaa
- raidetangonpäät (tarvikkeet) ei oikein kestä
- pyöränlaakereita menee taas suhtellisen paljon (vrt T5 malliin)
- vetonivelien suojakumit repeilee
- kässäri vähän ajetuissa aina rikki ja takasatulat jumissa
- äänimerkki lokarissa, kertakäyttökamaa ellei siirrä muualle...
- ajovaloumpiot alkaa olemaan suhteellisen tummat joka pelissä
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten