Viestiketju: G-500 jahtiautoksi
Näytä yksittäinen viesti
  #87  
Vanha 09.03.2010, 09:07
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

No niin uokki, laitappas faktat ryssän ihmeestä kehiin. Montako vetävää ratasta siinä on ja minkä kokoset? Paljonko löytyy maavaraa ja paljonko on joustomatkoja? Nämähän pääasiassa ratkaisee menokyvyn auton osalta ja autoahan tässä olet kehunut. Voit ilmoittaa painonkin, kun se oli niin tarkeä. Faktaa peliin, niin ei tartte tingata turhaan.

Sattumoisin on kokemuksia Uatzista ja kattos pirua, ku veti vaan kahella rattaalla ja ne jauho tyhjää mettärattorin uraa ylittäessä kun jäi ristiriipuntaan. Voiko sitä sanoa maasturiksi jos vain puolet rattaista vetääpi. Tämä kulkuneuvo (ei auto) on suunniteltu kestään noin 5 tkm. Siihen mennessä se on jääny jo sotasaaliiksi, joten ei tarvi kestää enempää. Suomalaiset hullut ajoivat näillä jopa 50 tkm, kun jaksoivat korjata ja ostaa bensaa ja sattui perjantai kappale, sen jälkeen ei ollut enää mitään ehjää. Isänisällä oli kolme raatoa pihassa, joissa mittarissa 20-50 tkm. Tuo 20 tkm ajettu oli vm. 76 ja seisoi tolppien nokassa jo vuonna -80. Niistä kahdesta raadosta kun otti osat, niin sillä yhdellä ylitettiin sitten maaginen 50 tkm, eli länsiauton sisäänajomäärä. Vähillä korjauksilla kuten totesit olet ajellut uatzilla jopa 15 tkm. Eräillä toisilla ajellaan 300 tkm vähillä korjauksilla.

Joo ja oli nuita nivojakin kaks kappaletta. Vuotivat öljyä molemmista peristä, vaihteistosta ja moottorista noin 30 tkm:n jälkeen. Ristikko oli aina rikki etukardaanista, kun veti jonkun taksin ojasta. Lämmityslaite keitti noin 20 tkm:n kohdalla. Meni lumessa jotenkin, liedussa loppui voima tai/ja suli kytkin. On siinä ryssällä laatu kohdallaan ja ryssän vehkeistä tämä talous on tarpeeksi saanut

Ai niin, unohdin ihan, että olihan se unimoggikin joskus setällä. Se oli kuin uatz, mutta lukkojen ansiosta vähintään kaks kertaa parempi menemään, ei ollut ongelmia ristiriipunta tilanteissa. Auton tekniikka ei sen kummemmin tullut tutuksi, koska joutu vaan öljyt vaihtaan vuosittain ei muuta. Ai sori, se oli mersu.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten