Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pattis
kyllä mun mielestä alinopeutta ajavat vois mennä jonnekin muualle köpeksiin kun maantielle... enemmän vaaratilanteita kun moni joutuu ohittelemaan.. vituttaa suunnattomasti moiset tupeksijat   :
ite oon maksanu sakkoja isoja ja pieniä, mut ykskään ei oo tullu syyttä
kaikin puolin hyvä maku jääny suuhun
jos ajaminen tuosta kulutuksesta kiinni niin kannattaa mennä jollain muulla kyydillä kun ajaa alinopeutta 
|
Itellä ei vituta yhtään ,kun suskalla ajelee 75 ei vaan kule lujempaa ja kyllä on vara päästää ohi jotka ajaa lujempaa . Luulen että vitutuskäyrä alkaa sillon nousemaan, jos tullaan perään siinä kohti missä ei ole ohitusmahdollisuutta ja heti pitäs päästä ohi .
Eri asia on sitten toisella autolla niin sitten kyllä vituttaa kun ajetaan esim. satasen tiellä 80-90 km/h ja ei ymmäretä päästää ohi vaan ajetaan keskiviivan tuntumassa . Elikkä lähinnä vituttaa se ettei ymmäretä antaa tietä vaan ajellaan ku hevoset laput silmillä eikä se alinopeus.
Poliisitkin tekevät työtään eikä itellä ole huonoja kokemuksia ,jonkin verran tehty töitäkin yhdessä . Tietysti jokaiseen ammattikuntaan mahtuu sattumia ,mutta ne kuuluu asiaan .