Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 01.03.2010, 19:42
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
noista vinssien eroista: läpivetäviä on ainakin kahta mallia sisuskaluiltaan, joissakin on kuparinen ratas ja pronssinen matopyörä, ja toisissa molemmat on ihan terästä. Kuparisessa on kai ajateltu sitä lämmönsiirtoa siitä hammaskosketukselta runkoon, mutta kuluvat mekaanisesti aika äkkiä.

Se vinssin kotelon vahvistaminen päätylaipasta ei ois huono idea, koska yhtään matopyörää en oo nähny tulleen pihalle, mut pari vinssin koteloa oon nähny, mistä on revenneet kiinnityspisteet irti siitä kotelosta.
Lisäksi ankarampaan vinssaamiseen voisi varmaan virittää jonkunsorttisen öljykierron vinssin jäähdyttämiseksi. Paristakin vinssistä on poksunu stefat pihalle, kun ölpät on keittäny.
]tuossa on tuo kotelon etukiinnike ratkennut ja sen takia vaihtaisin kuoret ja vahvistan sen päädyn levyllä ja sitten voisi tuolla läpipulttauksella vahvistaa myös. taitaa olla mallia kupari/pronssi.
Vastaa lainaten