Viestiketju: Alumiini jäähdytin
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 21.02.2010, 23:28
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.331
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Monilapainen vispilä auttoi aikoinaan ainakin tuonikäisten Fordien vastaavissa ongelmissa jollei muuta vikaa ollut.
Minkälainen kansipahvi koneessa on tai onko siis kansipahvi samanlainen kuin edellisessä koneess. Onko kaikki vesireijät käytössä??

Olet tietysti putsannut syylarin kaikesta moskasta niin sisältä kuin ulkoa ettei vain olis vanhuuttaan sakkaa/kattilakiveä "puolillaan" ja siksi ei toimi halutulla tavalla, eli vesi ei kierrä koko kennoston alueella eikä ilma kulje syylarin läpi vaikka vispilä vetäis kuinka. Happoallas saattais auttaa
Molemmissa koneissa on samanlainen Payen kansipaffi.

Jäähdytys järjestelmä on puhdas. Jäähdytin alkaa pehmenemään alapäästä, joskus alkoi vuotamaan sieltä. Thürmolla sain sen väliaikaisesti (lue lopullisesti) paikattua. Ajatuksissa on ollut pestä se soodalla, mutta taitaa alkaa vuotamaan. Happoa en ainakaan uskalla käyttää. Siksi uusi syyläri olisi pop.

Joku isomman bemarin tuuletin saattaa myös löytyä, täytyy talvilomalla penkoa verstasta.

Edit. järjestelmässä pysyy paine, ja syylärin korkki on uusi alkuperäis mallinen.
Vastaa lainaten