Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rampe
Selvisi että tuo laatikko on sittenkin A442F mutta hydraulinen versio, kuulemma HDJ:ssä on käytetty tuota versiota dieseleissä 90-92, 92 jossain vaiheessa on tullut A442F sähköversio.
Austraaliasta tuli vastauksia:
Rempattu laatikko uudella HD tubiinilla 2360AUS = ~1400eur. Vaihtolaite eli vanha pitäis lähettää sinne.
Extreme valvebody ~800AUS = ~470eur lisää hintaa
Rahti sieltä tänne 595AUS = ~350eur ja vanhan laatikon lähettäminen sinne varmaan tuplat suomihinnoilla.
Noihin sitten tullit, ALVit ymsyms päälle.
Kyselen vielä jos sieltä sais irto-osina turbiinin/venttiilipöydän ja korjaus-sarjan niin vois ite nikkaroida.
Toyotalta kyselin kans hintoja, turbiini 1410eur, tiivistesarja 355eur, kytkinlevyt 40-57.50eur kpl...
Ihanan kallista.
|
onkosta mitään varmaa tapaa selvittää tuota laatikon tyyppiä? mulle kans sanoivat kenkuru maasta, että mun 90vm hdj:ssä ois toi 442 aski..oliko tosi, että koko uus loota+extreme valvebody maksais alle 2tonttua?? ku turbiini ja venttiili yksikkö maksais mulle jotain yli tonnin pelkästään!
onks tuolta kukaan tilannu mitään??
oma tilaus lähtee kyllä heti kun vaan laatikko tyyppi selviää. ei viiti turhia postikuluja maksella jos sattuu väärät osat.
joku toyota varaosa tyyppi epäili, että laatikon tyyppi löytyis tyyppikilvestä.. hitto ei pääse just nyt tarkistelee ku auto 600km päässä.