jos oot kannen jo nypänny pois niin katoppas tuleeko mäntä ylös asti.jos kanki mutkalla niin mäntä jää alemmas kuin normaalisti.tämä siis jos kanki ihan mutkallamutkalla.jos vaan vähän niin ei välttämäti huomaa enenkuin sen ulostaa koneesta.onkos kangessa tai sen laakereissa välyksiä kummassakaan päässä?
edit. jos kone meni kerrasta jumiin niin 99 pros. varmuudella kanki+mahdollisesti mäntä vaihtoon.
hyvänä esimerkkinä kaverin 900 kawasaki jossa oli yön aikana kaasari vuotanu aineet pyttyyn ja aamulla pelkällä startilla nestepuristusta vasten kanki tuhannen mutkalle,ei toisinaan vaadi etes voimaa tahi nopeutta niin menee jo makkaralle.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Viimeksi muokannut kaistapää : 08.02.2010 18:12
|