Viestiketju: Nissanin oireilua
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.01.2010, 12:10
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Kuulostais hyvältä...
Auto on kuulemma vienyt myös soppaa liikaa.
Mutta, voiko dieseliä mennä koneeseen niin paljon ettei kuumana käynnisty

Testausta:
Napattiin pumpulta vihreähattuisen solenoidiventtiilin piuha irti ja auto lähti käyntiin puolilämpimänä(lohkolämppärissä). Vastusarvo tällä solkulla 8.8ohmia. Tuleva jännite 8,3V. Toimiiko tässä koneessa solenoidit alennetulla jännitteellä, vai onko kyseessä vajaajännite? Akkujännite tässä tilanteessa oli muuten vain 12V, auton käydessä jännitettä oli 9,2V.

Samassa liittimessä on myös toisen mokkulan piuhat; pumpun etupäässä oleva musta kolmijohtoinen. Mitä se tekee? Vaikuttaisi joltain tunnistimelta, mutta auto toimii ilman sitä johtoliitintäkin, ei vikavaloja/kiekkamittarikin pelaa.

Kone myös työntää poljettaessa harmaata savua turhan paljon. Ihankuin kaikki ei palaisi. Käy kuitenkin tasaisesti ja vetää hyvin.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten