Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv
kyllä siellä on kitkalukko perä 99% tarkkuudella. sieltä on vaa menehtynyt se lukko  kokeile laittaa normaali peräöljyt, jos ei sittenkään pidä nii siellä on kitkalevyt palasina.
uudet levyt maksaa summia xxx€? joten kannattaa ettiä jostain ehjä perä. ja vaihtaa sinne. 160 ja 260 korisen murikat ei käy y60 (eli gr) koriseen. muistaakseni gr oli 33-poorisella tikulla.
tapsa4x4 :ltä kannattaa kysyä jos sil ois murikka jossain jemmassa ja se suostuskose siitä luopumaan...
|
Eikö juuri tavallinen peräöljy ilman lisäainetta säre ne kitkalevyt.
Onhan toki voinut tavalliset öljyt edellinenki omistaja vaihtanut ja sen takia rikki, mutta ei sieltä mitään paskaa vanhojen öljyjen seasta tullut muutako se metallirinkula.
Mitenkä tuo perän vaihto, pitääkö purkaa koko akseli pois vai miten olette noita periä vaihtanut?
Se perä kyllä varmaanki lähtee irti siitä akselista mutta miten se johon tulee kardaani kiinni niin eikö sekin akseli pidä vaihtaa, koska tuskinpa hampaat ovat kohdallaan koska eri perä?
Jos ymmärsittä mitä tarkoitin!