Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Tämä asenne kannattaakin ottaa käyttöön heti ensimmäisenä kun menee konttorille
Totuushan on kuitenkin se, että muutoksia tehdään vaikka sitten ilman lupaa. Kun kaikki kielletään, ei ole enää mitään kontrollia rakentelussa "kun ei se kelpaa kuitenkaan".
|
no joo, tuo mun kommentti on ikäänkuin oikoluettu niin että sihen sisältyisi asennevamma, en minä sellaista tarkoittanut enkä edes kirjoittanut että riehumaan pitäisi ruveta. aina kun olen jotakin katsastukseen ja viranomaisten kanssa tekemisessä olemiseen kirjoittanut niin olen painottanut asiallista käyttäytymistä ja asennetta, tämä ei tarkoita että offiharrastajankaan täytyisi kynnysmatoksi nöyrtyä konttorilla. kyllä "oikeuksistaan" voi ja täytyy pystyä pitää kiinni asiallisesti, jos viranomaisen tietämys ei ole riittävä niin siinä se haaste on että saat hänet tajuamaan asian niin että hän tietääkin!!
monta kertaa aiemmin olen kirjoittanut, että pieni etukäteisneuvottelu konttorilla suunnitelluista muutoksista lakeja ja asetuksia tutkien tuottaa ongelmattoman katsastusnautinnon. jos menee täysin varoittamatta leimaamaan jotakin offiteknistä muutosta niin vähemmästäkin askelmerkki sekoaa normaalilta ihmiseltä. ja työnjälki ja kaikki tekniset ratkaisut pitää olla niin hyvin ja huolellisesti tehty että konttorilla koetaan "valaistuminen" että näin hyvin pitäsi autojen olla alunperin tehty, sinulle suorastaan tyrkytetään hyväksyntää ( pientä katsastusmaksua vastaan ) !!!
toivottavasti tässä topicissa kohteena oleva patrolli on näin tehty ja hyväksyntä tulee heilahtaen kun asioista on otettu selvää....