Konehuoneen puolella johdot ja liittimet hapettuu herkemmin, kuin siellä kuivan hytin puolella.
Usein on löytynyt sellaisia vikoja, että liittimen vierestä on päässyt kosteutta johtimen eristeen sisään
ja siellä eristeen sisällä on tapahtunut se varsinainen tuho.
Katso liittimien vierestä johtimien kunto. Jos eriste pullottelee paksummin,
niin tod. näköisesti eristeen sisällä on enää möykky sinisenvihreää tomua...
Myös tuota neulasysteemiä kannattaa käyttää siten, että painaa neulan eristeen läpi pari senttiä liittimen jälkeen,
niin silloin pääsee varmasti toteamaan, että myös se johdin on kunnossa liittimen juuresta.
Pitkään seisoneen auton liittimet kannattaa muutenkin nyppiä auki, suihkaista vähän CRC:tä liittiiin ja sitten painaa takaisin kiinni.
Löysät naarasliittimet kannattaa puristella pihdeillä tiukemmiksi, niin ei tule jatkossa
lämpenemis- ja johtamisongelmia löysien liitosten takia.
Japsiautoista (mm. Pajero) on myös löytynyt sellaisia haaroituskytkentöjä teippausten alta (tehtaan jäljiltä),
että johto on vaan kuorittu n. sentin matkalta ja siihen on "liitetty" pellinsoirolla oksa kylkeen.
Tällaiset liitokset on hankala löytää sieltä ison johtosarjan sisältä.
Siinä ei auta kuin vetää koukkupäisellä mattopuukolla teippaukset auki ja tutkia koko johtosarja...