Näytä yksittäinen viesti
  #295  
Vanha 06.12.2009, 10:37
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Pakoputki olis nyt valmis. Pakoputken alkupää laitettiin kulkemaan eri paikasta kuin alkuperäinen, ettei putki ottaisi jatkuvasti kiviin ja muihin esteisiin kiinni. Vaihdelaatikkoa joutui aavistuksen pienentämään turbiinikotelon kohdalta, jotta etukardaanille jäi riittävästi tilaa. Kaveri tokaisi että "tekijät ja olosuhteet huomioiden siitä tuli ihan kelvollinen", kun sai viimoiset saumat hitsattua. Tarvii laittaa vielä thermoteciä alkuosan päälle, ettei kickdownin vaijeri sula. Lambda-anturikin saatiin paremmin piiloon risujen osumiselta kokonaan pakoputken yläpuolelle. Äänet on just sellaiset kuin suorassa kutoskoneessa kuuluukin, eli tyhjäkäynnillä maltilliset ja kierrosten noustessa laulaa kovaa ja matalalta. Tieliikennekäytössä kumina ja meteli saattaisi alkaa pidemmän päälle ärsyttämään, mutta tällä autolla ajetaan vain metsäajoja sekä siirtymiä niille.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pakoputki6.jpg‎
Views:	390
Size:	79,8 Kt
ID:	9612   Click image for larger version

Name:	pakoputki7.jpg‎
Views:	369
Size:	59,6 Kt
ID:	9613   Click image for larger version

Name:	pakoputki8.jpg‎
Views:	380
Size:	62,9 Kt
ID:	9614   Click image for larger version

Name:	pakoputki9.jpg‎
Views:	383
Size:	83,0 Kt
ID:	9615   Click image for larger version

Name:	pakoputki10.jpg‎
Views:	431
Size:	66,6 Kt
ID:	9616  

Vastaa lainaten