Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tool
Ja pyöränkulmat menee varmaan säätöön, nostipa keulaa sitten tavalla tai toisella...? Meneekö myös camber-kulmat metsään pahastikin korotuksen yhteydessä? Onnistuuko sen säätö mtenkään?
|
LN110 on varsin herkkä muutoksille, kannattaa säädättää aina kun jotain muutetaan.N170 -02 alkaen ei ole kovin herkkä sauvojen kääntelystä, omassa ei muuttunut mihinkään tuollaisella 2" nostolla. SDORIn palikat muuttaa etupään kulmat AINA, eli säätöön. Saattaa olla tuskaisa projekti, omassakin oli yksi alatukivarren pultin kumipusla ruostunut kiinni ja eihän ne liikkeessä sille mitään tee kun menin kulmia säädättämään. Moskaa ja irrotusölppää ja uusi epäkesko pultti + mutteri tilaten.Ehdottomasti paras tapa silti nostaa keulaa, säilyy ne vähät joustot. 1" palikoilla riittää vakioiskarit, 1½ palikoihin pitää ettiä pidemmät tai jotain jatkopalikkaa iskariin.