Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 01.11.2009, 10:43
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Kyl sie oot hakkeri selvittämään näitä asiota Onko toi hybridi akseli edennyt mitenkään? Paljon tulee painoa enemmmän kuin Oka-mallisiin akseliehin?
Tarkoitat varmaan JK rubiconin akselia. Tälläinen käsitys minulla on eroista. JK versus oma HP viritys.

- JK akseli on 10 cm leveämpi kuin HP
- HP akseliputki huomattavasti vahvempi.
- JK pinionin akseli paksumpi.
- JK sähkölukko, HP automaattilukko Detroit locker.
- HP vetarit vahvemmat. Longfield
- JK isommat jarrut

Veikkaisin painon olevan aika sama. JK isommmat jarrut ja 10 cm pitempi. HP paksummat akseliputket. Käsitykseni mukaan hammaspyörät ovat samaa kokoa. Takana JK:ssa on isommat kuin dana44 vaikka nimi silti dana44. JK:sta jään kaipaamaan paksumpaa pinionin akselia, eikä paremmat jarrutkaan haittaisi. Nyt kun mulla on takanakin levyt, ei jarruongelmia ole ollut.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive

Viimeksi muokannut jappe : 01.11.2009 11:16
Vastaa lainaten