En ymmärrä kyllä mistään keskitasauspyörän lukituksista mitään. Ainaki se toimii samalla tavalla periaatteessa ku vanhakin, nelikko vain kytketään siitä napista. Ei tossa kyllä ole mitään tekemistä millään alipainneella. Juu voishan sen ittottaa mutta reikä mistä se mennee laatikkoon on melko alarajassa. Öljyt tulee taas sit pihalle. Auto on kuiteki jatkuvassa ajossa. Ois kyllä ollu kiva repiä se pois ja tutkia pöydällä ajan kanssa mut sit ajaminen on unohdettava.
Aika laatikko on kyllä tullu hommaattua. Hitto ku tuo englanti on aika heikkoa ni tosta tekstistäkää ei paljoa näin pikasella lukemisella ymmärtäny.
Niin ja kardaani yms kyllä kaikki lähtee oikeista paikoista ku teki vaa pienen jatkolaipan välii et sai tukilaakerin käymää pohjaa...
Tietoa janotaan...
kiitos vinkeistä.
|