Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 16.10.2009, 21:20
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
2 koppainen käyttää napalukkojen sijasta sitä alipaine vapautusta etuakselilla. Ehkä tappi on juurikin sitä varten . . . Tosin tuossa kaiketi kytketty pois käytöstä.

Takaa, vaikea sanoa mitä siellä on. Kai ainakin vanhemmissa LSD oli, jossei oikeaa 100% löytynyt. Se oikea lukko toimii paineilmalla, joten se tarvitsee kompressorin jne. toimiakseen.
Olisko jollain kuvaa sellaisesta lukollisen takamurikasta, että mistä sinne menee se paine sisälle......toiveikkaana, että jospa tuolla oliski lukko, mutta akselin vaihtaja ei ole vaan sitä tajunnu vai pitääkö vaan alkaa satuloita irroittamaan ja vetarit pois ja perämurikka pöydälle? Jos LSD, niin "kemppikymppi" tilalle




Joo ja Pauli tyylin bling bling fillarit on lainassa Pauli+Miikka sediltä ja sillä ehdolla, että mä varastoin niitä niin kauan, kunnes ne joskus niitä ite ehkä tarvii



Osaisko joku vihjata, että mistä löytyis räjäytyskuvia etuakselista (miks ei tietty taka-akselistakin....ainaki siitä lukollisesta)?? Elikkä jos ARB on ainoa mahdollinen kytkettävä lukko etupäähän, niin alkoi mietityttämään, että pystyisköhän sitä jotenki kyhäämään ite tuonne kytkettävän lukon...ehkä hyödyntäen tuota vedon vapautinta tai jotenki ehkä muuten. Onkos kukaan tutkinu? Tai onks jollai ylimääräisenä tuommosta samanlaista etuakselia, että pääsis purkaan ja hiplaileen osia ja suunnitteleen?????????

Viimeksi muokannut Jare : 16.10.2009 21:25
Vastaa lainaten