Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 13.10.2009, 19:22
vääpeli vääpeli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: kokkola
Viestit: 18
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
HJ:n konetta tuskin on tarve heti laakeroida,se on vähän lujempi kuin mitä Dynan kone.Laatikko saattaa kaivata laakereita jos on viisilovinen,nelipykäläinen ei tarvii jos ei kuivana ole ajeltu.

Mutta peltihommat...Runko kannattaa katsella ja kopeloida ettei ihan ole tohjona,se on veemäinen rakentaa uudestaan(jos vaikka sattuu haluamaan suoran),koripellit yleensä ottaen saa varautua käymään täysin läpi.
joup muutamaa olen käynyt katsomassa ja tuntuu ole van universaali ongelma tuo rungon taka osan ruostuminen hj pajero patrol

oletko sä tehnyt laatikon laakeroinnin ite vai teetätitkö jollakin ulko puolisella????
Vastaa lainaten