Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 23.09.2009, 11:13
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Tervehdys!
Eiköhän se ole ensimmäinen merkki liiasta ennakosta kun ei saa enää kylmänä käyntiin kunnolla ja on armoton harmaa savu...
pumpun ennakoissa ei yleensä säätövarassa ole niin paljoa varaa, että tapahtuisi kovia tuhoja. Se on sitten eri asia jos alkaa siirtämään vaikka ennakkoa ihan pykälän verran rattaalta.

Parempi vaihtoehto on kyllä silti laittaa isompi pumppu kuin kääntää ennakkoa. Tulee ainakin kunnon tujaus naftaa kerralla kun on iso pumppu ja kunnon suuttimet. Jos koneena on 3,3 vapari niin kai se on Patrolli? Ruuvaa siihen kiinni Deutzin 6-koneen pumppu (ainakin jostakin kaivinkoneesta, olisko O&K:sta/ RH:sta) sopii ihan heittämällä ja riittää takuulla kun on litroja ollut takana riitävästi.

TT
Mersuissa ainakin pelkällä ennakon säädöllä päästään hyviin tuloksiin. Se on vakiona aikas jäljes. En tiiä voisko patrollin vakiopumpusta tehä viripumppua isommilla elementeillä ja saada vähä kuutiomillejä enemmän?

Viimeksi muokannut Mappe : 24.09.2009 00:09
Vastaa lainaten