Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli
Olen muutaman kerran joutunu ajamaan noita toyotia missä on just noi samat tehot, eihän ne kulje lähellekkään siitä mitä noilla tehoilla pitäis. Menkää itse kokeilemaan jos ette usko.
Ja samaa mieltä olen tosta muotoilusta HV:n kanssa, ei miellytä mun silmää, ja onneks ei ole varaa ostaa tollasta, ku sittenhän se olis maailman paras auto jos itellä olis sellainen.
Ja toyota fanaatikoille tiedoksi, tämä ei ole mitään provoilua, kyllä noi toyotat on laadultaan mun mielestä kärkipäässä japanialaisten tuotteista, mutta jotenkin laiskahkoilta vaan tuntuvat muutamaan muun merkkiseen verrattuna.
|
Mitä kulkemis politiikkaan tulee ni se on yhtäkuin teho/paino suhde.Toitsuthan ei juurikaan ole niitä kevyimpiä eikä tehokkaimpia.Muotoiluhan on kaikissa autoissa niinku ois saippua kaivettu hanuriiziosta.Eihän kukaan tunge saippuaa sinne?

Pauli?

sori mun oli pakko..nii viel edittinä et joka maasturi valmistaja pitää yhä merkityksettömänä MAASTOominaisuuksia.Olis tosi kiva vaihteeks nähä auto joka olis oikeesti tehty maasto ajoo painottaen.