Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 17.09.2009, 19:57
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.020
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Pumpussa ei tarvitse kajota mihinkään säätöön.Rattaan saat vain yhteen asentoon kiinni pumppuun mutta pumpun saa jakopäähän useamman kymmenen asteen heitolla(ajoitus säädetään pumppua jakopäässä kääntämällä,soikeat pultinreiät).

Olisi hyvä jos saisi oikeaoppisesti heittokellolla tarkastettua ajoituksen uutta pumppua asentaessa.Onnistuu kyllä aika hyvin ihan korvakuulolta sellaiselta henkilöltä joka on näiden moottorien kanssa ollut tekemisissä,mutta kannattaa sittenkin käydä jossain säädättämässä kellolla viimeisen päälle.Ja jos oikein pakko niin säätöalueen keskelle se pumppu vain kiinni niin pitäisi sen käynnistyä.

Tiivisteitä tarvitset mahdollisesti polttoaineen imu ja paluulinjojen banjoliittimiin jos joudut vaihtamaan putket omasta koneesta,näissä on joskus mallieroja pituuksien ja reittien suhteen.Ja jos joudut nuo imu ja paluuputket irrottamaan niin pidä huoli että paluun banjopultti tulee myös paluupuolelle takaisin,siinä taitaa lukea päällä "OUT" ja siinä on hyvin pieni reikä,luokkaa 1mm.
luulen että joutuu ottaa omasta putket
noita kupariprikka tiivareita löytyy aika monta erikokoa hyllystä,ku keräsin lajitelmaa..

ja jos yritää merkata/vertailla mihin ennakkoon se vanha pumppu on ja sitt laittaa samaan kohtaa,niin ehkä saa myös suurinpiirtein,pitää kysyä jos yks tuttava osaa säätää heittokellon kanssa kun silloin pitäs vissiin kanss olla kaikki purettu kun tekee sen hienosäädön?
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten