Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.08.2009, 21:53
ISO-A ISO-A ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.05.06
Sijainti: Maliskylä, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

Niitten automaatti napisten kans kyl pärjää jos ne oikeesti pelaa eikä mitää hc offi hommia meinaa harrastella.Takana pitäis olla kitka lukko eli eipä juurikaan lukoksi kehuttava.. Ite oon talvella käyttäny 235/85/16 gummeja nastoilla ja oli yhdet ilmanki mut suosittelen nastoja,noista löytyy mukavasti korkeutta et pääsee hangessaki vähä paremmin maavaran noustessa ja ainaki omasta mielestä on sopivan kokoiset tiellekkin(Ei liian isot et vievät sikana voimaa) vieläkö ottaa sellaset mis on vähä kuvioaki nii puree hankee paremmin(ja taas ollaan kauempana tiestä kiinni... )niin ja nuo kumit menee ihan orggis vanteelle nii ei tartte vanne kauppaan lähteä.Tuohon king cappiin ei ainakaa tuon rengastuksen takia tarvi korotusta,korkeintaa jos keula on lässähtäny nii tiukkaa vähä vääntösauvoja!Jotkut on kuulemma laittanu lavalle kumisia vesisäiliöitä ja niihin suolavettä nii pysyy perä paremmin hallinnassa,tietty vähentää kuljetus kapsiteettia mut voihan sen otta pois jos tarttee isompia kuljetella.Niit löytyy ainaki savenmaalta!Ite en oo painoa tarvinnu ku yleensä talvella ajelen nelikko päällä,paitsi tietenkin jos kestopäällyste näkösällä
tämmösiä kokemuksia täältä omasta vm-91 king capista ja isäukon vm-00 versiosta
Vastaa lainaten