Viestiketju: Volvon kytkin kysymys
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 30.06.2009, 22:22
Arppa Arppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.07.07
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 106
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja moggirange Näytä viesti
Jossain Ivecon turbopakettiauto-malleissakin on sama kytkinakselin boori ja 10"- kytkin (ZF-n laatikko) Voisko niistä soveltaa?
Ivecoissa on milliboori. Volvon zf-laatikossa on 10-boorinen mutta tuuma kokoisena, muistaakseni 1 1/8 tuumanen, joten milliboorilla oleva levy ei käy. Tuuma koon 10 boorista löytyy rangesta/lantikasta, jostain vuosimallin patrollista sekä opelilla on vielä jokin sporttimalli 3 litran koneella josta käypänen levy. Ja luonnollisesti 164 volvosta kytkin käy.
Näistä mulla on omakohtainen kokemus kun rakensin Volvo c303:een 5-vaihteisen laatikon ivecon paloilla ja siirryin kytkinlevyn osalta millibooreihin(tosin konekin vaihtui samalla)
Vastaa lainaten