Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero
Varmasti lähtee käyntiin,omani oli seissyt 20v,konetta en avannut ja käyntiin lähti heti kun sain polttoaine järjestelmästä ilmat pois.
Turbo on helppo asentaa,omassani garret gt17 samaa kokoa kun pajeron ic mallissa ja hyvin puhaltaa,meno on todella kevyttä 80km/h aivan pinta kaasulla,130km/h olen uskaltanut ajaa 33/12.5 kumeilla ja vielä olisi ottanut lisää.0.6bar ahtoja,kaasuläpän yläpuoleisen nipan käänsin 180astetta,elikkä putken reikä näyttää alaspäin,vähän sai tuolla konstilla lisää syöttöä.
|
Tota mäkin veikkasin että kone lähtisi, eihä sekään nyt silti varmaa ole mutta toivoa piisaa.
Ja turpotus onnistuu sitten minultakin
Tuo etupäänkin laittokin laittokin varmaan onnistuu minultakin kun hiukan hommaan perehtyy ja traction barit tarttee ainakin. (pajerossakin perä pyöri ihan kiitettävästi vaikka ei ollut soaa.) Muta entäs noi kartaanin kulmat kun en ite ymmärrä niistä mitään niin tartteeko tehdä jotain?
Ja vielä tosta mitsun tehostimesta että onnistuuko modaan beejiihin sopivaksi?