Olisko toi nyt niin tulkittavissa, että juuri Tuolla asetelmalla:
- 5mm välyksellä saa kytkimeen "pitoa" 145 kg:n edestä, jonka jälkeen asetelman jouset "nuljahtaa yli"
- 4mm välyksellä (eli 1mm:n prikka asetelman alla) -''- 184 kg
- 3mm välyksellä (eli 2mm:n prikka asetelman alla) -''- 210 kg
Tuntuu vaan kovin pieneltä tuo 3mm välys/puristus. Itse varmaan sorvaisin vauhtipyörästä sen 1 - 1,5mm pois,
koska siinä paikkeilla on noissa mittaustuloksissa se paras "pitoalue"/puristusvoima.
Eli tyytyisin siihen 3,5 - 4mm välyksen antamaan puristusvoimaan, joka tod. näk. riittää vähän pirteämpäänkin koneeseen...
Turbo Patrollissa tuo välys on 4mm...